dinsdag 2 september 2014

Bali retreat

Dat je een mail terug krijgt van National Geographic Traveler, met de mededeling dat er niet veel mensen op mijn (reis)foto's staan. Reden om meteen mijn archief in te duiken, men kent mij immers toch echt als een echte mensen-fotograaf!

Deze serie van mijn Bali retraite toont een lieve club dames die met mij naar Ubud, Gaia Oasis (Tejakula) en Omunity zijn geweest. Met name Omunity vraagt om meer, ik zou graag ZanZan weer ontmoeten. Wat een inspirerende man is dat, met hart en ziel midden in zijn dorpsgemeenschap staan, maar óók oog hebben voor natuurvriendelijk landbouw en dit met een eigen meditatie resort combineren.

ZanZan wanneer kan ik weer naar je toe??

ZanZan showing me the agri culture Omunity

Hands of ZanZan

Ceremony, ZanZan en Gina

Ceremony

ZanZan

Ladies en gentlemen after the ceremony, thank you ZanZan
Omunity, Bali - after the temple ceremony we went to the village to celebrate the new moon ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten