maandag 10 november 2014

Bali, I'll be back

Bali, bezoek aan Omunity. Tijdens een van mijn vele werkreizen fotografeerde ik een retraite van een fijne groep vrouwen van allerlei nationaliteiten in Bali. Een hoogtepunt was toch wel het bezoek aan Omunity, een resort om je terug te trekken, maar ook om de bijzonder mooie natuur van Bali te gaan zien in het midden/noorden van het eiland. Je bevindt je letterlijk onder de lokale bevolking, die je met open armen ontvangt.

Spiritueel leider Zanzan probeert een mix te vinden van westerse luxe en introverte Balinese spiritualiteit. Je kunt in Omunity yoga doen, maar ook een trip naar de watervallen maken. Als onderdeel van het 11-daags retraite waren we slechts 1 middag hier, en die tijd was wat mij betreft veel te kort.

Gelukkig komt daar binnenkort verandering in. Onderstaand de echte mensen die ik ontmoette in Bali. Volgens mij wonen daar alleen maar echte mensen!
Bali, Indonesia
Zanzan
Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Bali, Indonesia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten